Marka  Carrera powstała w 1956 roku za sprawą Wilhelma Angera z Austrii. Ten producent okularów i pasjonata sportu, zainspirowany prestiżowymi wyścigami samochodowymi Carrera Panaamericana odbywającymi się w Południowej Ameryce, zaprojektował pierwszy model okularów Carrera dla sportowców. Pierwsze wzory zostały pozytywnie przyjęte przez środowisko. Od tego czasu, projektanci stale pracują nad innowacjami, wyznaczając co raz to wyższe standardy technologiczne i designerskie w branży. Aktualnie biuro projektowe znajduje się w Padwie (Włochy). Marka ściśle współpracuje ze sportowcami i Safilo Group (lidera w produkcji okularów). Korzystając z ich doświadczeń i badań jakości, umiejętnie łączy komfort użytkowania z  oryginalnym wzornictwem, wychodząc daleko poza stereotypy w myśleniu o sportowym sprzęcie ochronnym.

Filozofią marki jest oferowanie najwyższej jakości sportowych okularów dla najbardziej aktywnych i wymagających klientów. Carrera jest niekwestionowanym liderem w produkcji zimowych okularów ochronnych, a także ekspertem w dziedzinie bezpieczeństwa jazdy na nartach oraz snowboardzie. Od lat 80., Carrera jest bardzo aktywna w sponsorowaniu wydarzeń sportowych. Na swoim koncie posiada: Puchar Ameryki, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1988 roku i wyścigi Formuły 1. Do najbardziej znanego modelu okularów należy: Carrera Champion Safari, w którym Lady Gaga wystąpiła w teledysku „Bad Romance” (album: The Fame Monster) w 2008 roku.

Marka  Carrera powstała w 1956 roku za sprawą Wilhelma Angera z Austrii. Ten producent okularów i pasjonata sportu, zainspirowany prestiżowymi wyścigami samochodowymi Carrera Panaamericana odbywającymi się w Południowej Ameryce, zaprojektował pierwszy model okularów Carrera dla sportowców. Pierwsze wzory zostały pozytywnie przyjęte przez środowisko. Od tego czasu, projektanci stale pracują nad innowacjami, wyznaczając co raz to wyższe standardy technologiczne i designerskie w branży. Aktualnie biuro projektowe znajduje się w Padwie (Włochy). Marka ściśle współpracuje ze sportowcami i Safilo Group (lidera w produkcji okularów). Korzystając z ich doświadczeń i badań jakości, umiejętnie łączy komfort użytkowania z  oryginalnym wzornictwem, wychodząc daleko poza stereotypy w myśleniu o sportowym sprzęcie ochronnym.

Filozofią marki jest oferowanie najwyższej jakości sportowych okularów dla najbardziej aktywnych i wymagających klientów. Carrera jest niekwestionowanym liderem w produkcji zimowych okularów ochronnych, a także ekspertem w dziedzinie bezpieczeństwa jazdy na nartach oraz snowboardzie. Od lat 80., Carrera jest bardzo aktywna w sponsorowaniu wydarzeń sportowych. Na swoim koncie posiada: Puchar Ameryki, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1988 roku i wyścigi Formuły 1. Do najbardziej znanego modelu okularów należy: Carrera Champion Safari, w którym Lady Gaga wystąpiła w teledysku „Bad Romance” (album: The Fame Monster) w 2008 roku.