HUGO BOSS to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie (szczególnie wśród mężczyzn). Została założona w 1923 r. przez Hugo Ferdinanda Bossa w Metzingen pod Stuttgartem w Niemczech. W 1931 roku kryzys finansowy doprowadził firmę do bankructwa, jednak już w rok później Hugo Boss reaktywował swoja działalność i niechlubnie zasłynął produkcją mundurów oraz garniturów dla hitlerowskich Niemiec. Po drugiej wojnie światowej i śmierci założyciela firma była kolejny raz bliska upadku. W 1967 r. władzę w firmie przejęły wnuki Bossa, a ich priorytetem była naprawa wizerunku firmy i zerwanie z jej niechlubną przeszłością. Twarzą Bossa wówczas uczynili Sylvestra Stallone oraz kierowców Formuły 1, a nazwę marki zmieniono na BOSS. 

Bieżącą filozofią domu mody Hugo Boss jest tworzenie współczesnej mody męskiej i damskiej (od 1998 r.) w oparciu o najwyższą jakość tkanin i ze szczególnym przywiązaniem do detali. W ramach prowadzonych działań wizerunkowych i promocyjnych, marka powróciła do dawnej nazwy Hugo Boss i stale rozwija swoją ofertę o kolejne linie tj. HUGO oraz o linię sportową jak i akcesoria (m.in. okulary przeciwsłoneczne i oprawy korekcyjne). Aktualnie Hugo Boss stał się imperium mody.

HUGO BOSS to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie (szczególnie wśród mężczyzn). Została założona w 1923 r. przez Hugo Ferdinanda Bossa w Metzingen pod Stuttgartem w Niemczech. W 1931 roku kryzys finansowy doprowadził firmę do bankructwa, jednak już w rok później Hugo Boss reaktywował swoja działalność i niechlubnie zasłynął produkcją mundurów oraz garniturów dla hitlerowskich Niemiec. Po drugiej wojnie światowej i śmierci założyciela firma była kolejny raz bliska upadku. W 1967 r. władzę w firmie przejęły wnuki Bossa, a ich priorytetem była naprawa wizerunku firmy i zerwanie z jej niechlubną przeszłością. Twarzą Bossa wówczas uczynili Sylvestra Stallone oraz kierowców Formuły 1, a nazwę marki zmieniono na BOSS. 

Bieżącą filozofią domu mody Hugo Boss jest tworzenie współczesnej mody męskiej i damskiej (od 1998 r.) w oparciu o najwyższą jakość tkanin i ze szczególnym przywiązaniem do detali. W ramach prowadzonych działań wizerunkowych i promocyjnych, marka powróciła do dawnej nazwy Hugo Boss i stale rozwija swoją ofertę o kolejne linie tj. HUGO oraz o linię sportową jak i akcesoria (m.in. okulary przeciwsłoneczne i oprawy korekcyjne). Aktualnie Hugo Boss stał się imperium mody.